HCL software, je software, určený pro spolupráci a komunikaci týmů a zaměstnanců. Jednotlivé produktové řady tvoří celek umožňující nejen emailovou komunikaci, ale i aplikační (databázové) řešení potřeb od malých přes střední až po velké podniky.
Pro níže uvedené produkty nabízím od roku 2000 služby od úvodní konzultace, návrhu řešení, implementaci, školení až po následnou podporu a vzdálenou správu. Navíc s tím jak jsem nastoupil do firmy TOTAL SERVICE a.s., jednomu z mála business partnerů HCL Software v ČR, mohu tyto služby nabídnout nejen jako OSVČ, ale nově právě i pod hlavičkou firmy TOTAL SERVICE a.s.
HCL Domino/Notes – jedná se o platformu založenou na architektuře server/klient. Využití této platformy je nejen v oblasti emailové komunikace, ale především v oblasti tvorby podnikových aplikací. Velkou výhodu této platformy je široká podpora operačních systémů možnost rychlého vývoje aplikací s vysokou mírou zabezpečení a možnost práce online i offline.
HCL Verse On-Premises – řešení pro přístup k emailům přes webový prohlížeč. Pokud někteří uživatelé využívají pouze emailovou komunikaci, nemusí používat „tlustého“ klienta HCL Notes, ale mohou využít právě přístup přes webové rozhraní přes HCL Verse.
HCL Traveler Microsoft Outlook – další z produktů určených pro uživatele, kteří nechtějí pro práci s emailem používat tlustého klienta HCL Notes. Jak je již z názvu patrné, jedná se o produkt, který uživatelům umožní pracovat s emailem, kalendářem, rezervacemi a kontakty serveru HCL Domino s použitím klienta MS Outlook.
HCL Traveler – řešení pro synchronizaci e-mailů a kalendáře mezi IBM Domino a mobilními zařízeními všech známých platforem iOS, Android, Windows Phone a BlackBerry. To vše při zachování požadavků na vysokou bezpečnost přenášených dat.
HCL Sametime – nástroj pro online komunikaci (chat) v rámci firemního prostředí, který je v závislosti na úrovni licence možné provozovat z počítače, telefonu nebo tabletu. V případě potřeby je možná integrace s MS Outlook.
HCL Connections – produkt spadající do kategorie social software, který je možné provozovat formou on-premises v cloudu. Jedná se o portálové řešení, které nahradilo předchozí produkt IBM Quickr a které umožňuje sdílení dokumentů, vedení diskusních fór nebo třeba zveřejňování aktualit z dění ve firmě. Uživatelé k těmto informacím mohou přistupovat z počítačů, mobilních telefonů nebo tabletů.